Magazine: Achter Glas – Impact van een virus

(JB) Vorige week verscheen het nieuwste magazine van de patiëntenvereniging reuksmaakstoornis.nl ‘Achter Glas – impact van een virus’  Het derde magazine bevat verhalen van mensen met een reukstoornis, nu actueler dan ooit door het coronavirus.

Het Achter Glas Magazine heeft als primair doel om bij al die mensen die momenteel kampen met (langdurig) reukverlies,  het gevoel van herkenning te geven in de vorm van persoonlijke verhalen van mensen die hetzelfde meemaken. Het gevoel van: je bent niet alleen. Het magazine kan mensen die kampen met een reukstoornis ook helpen om meer begrip te krijgen in hun directe omgeving, juist omdat het vaak lastig is om uit te leggen wat de impact is. Het bekende gezegde klopt ook bij een reukstoornis: je mist het pas als je het niet meer hebt.

Achter Glas – Impact van een virusReuksmaakstoornis.nl

Het bericht Magazine: Achter Glas – Impact van een virus verscheen eerst op Keel-Neus-Oorheelkunde en Heelkunde van het Hoofd-Halsgebied.